Senaste nytt

En dagresa med besök på Galleries First i London Heathrow T5: 2015-APR-18

Inte ännu. Något särskilt jag skall veta @Dr. Miles ?
Vänligen boka inte flighten till London som ankommer sent på kvällen den 18:e april.
Sista gängets flight avgår från London LHR T5 18:55.
Räknar kallt med att boka mig inom en vecka.
Om din tilltänkta resa är från Stockholm, kan du boka också resan med dina avios. Det du förlorar vid avbokning är 350 SEK.
Byter jobb, lämnar Shanghai och flyttar till HongKong. Har mitt schema mer klart för mig om en vecka..
Det låter trevligt! Kanske vi har chans att träffas då jag besöker Hong Kong (mest transit) mycket oftare än Shanghai.

Lämnar tyvärr återbud på denna resa! Kommer Inte!

Har fått prioritera pengarna på en annan resa denna gången.

@NotRyan du får gästa någon annan lycklig denna helg :)

Inlägg från: Weekend i Madrid med Lufthansa i Economy Class | BusinessClass.se forum | 300 000 inlägg om resor
Alltså ,jag som är helt statuslös hos OW kan njuta några timmar i Galleries First?
Om du flyger från London Heathrow T5 på lördagen den 18:e april (helst eftermiddag eller senare), ja. :)
Det finns tre gästningsplatser lediga just nu.
Du behöver inte flyga TILL London den dagen, det viktiga är att du flyger ut från London Heathrow T5 denna lördag.

Och ända kravet var att man skulle flyga BA från London på lördagen?
och måste vara BA flight* från London Heathrow (LHR) T5, då det finns en del BA flygningar som avgår från LHR T3 eller från London City (LCY).

EDIT: IBERIA (IB) flight från LHR T5 bör också fungera om någon är på väg till Spanien.

Toppen