Malu
Medlem
Bokat - Utresa BA771 ET Seat 11C. Hemresa BA782 ET Seat 12F. Verkar smart att växla gästningen mellan från @kristerj till @IPC_Mataveri. Är det OK för @jumbooze (som landar ungefär samma tid som GOT-maskinen) ?
Förstår inte riktigt arbetsgivarens resonemang.Kommer tyvärr INTE till London denna gång ! Resan "österut" skulle bli
x tusen kronor dyrare via GF så min arbetsgivare tycker inte att det var
en bra idé..
Jag pingade bara till medlemmar som jag visste att han/hon hade British Airways Executive Club Gold (eller högre status) eller oneworld Emereald.@Dr. Miles Nu måste jag ju säga att jag blir lite besviken på att du inte bjuder in mig bland alla dina pingar... Om jag är välkommen så är det faktiskt mycket möjligt att jag kan just den 18...
@Dr. Miles Nu måste jag ju säga att jag blir lite besviken på att du inte bjuder in mig bland alla dina pingar... Om jag är välkommen så är det faktiskt mycket möjligt att jag kan just den 18...
Förstod det @Dr. Miles Men jag är Emerald så jag kan ta pax... om det behövs. Jag kommer däremot inte boka ännu då jag måste planera April månad. 99% på men vet inte vart jag kommer ifrån eller slutar..Jag pingade bara till medlemmar som jag visste att han/hon hade British Airways Executive Club Gold (eller högre status) eller oneworld Emereald.