Senaste nytt

En dagresa med besök på Galleries First i London Heathrow T5: 2014-FEB-08

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just det hade glömt Traveller Vi kanske ska göra Fridhemsplan som uppsamlingsplats i så fall om Senator bestämmer sig för att möta upp på ARN direkt.

Eftersom jag inte kan vara med föreslår jag att ni tar efterfesten på väg tillbaka till stan i Sigtuna i min salong.
Inträde ett två-pack Piper Heidsieck eller en flaska LPGS från T5 Tax Free.

jag är seriös :)

Eftersom jag inte kan vara med föreslår jag att ni tar efterfesten på väg tillbaka till stan i Sigtuna i min salong.
Inträde ett två-pack Piper Heidsieck eller en flaska LPGS från T5 Tax Free.

jag är seriös :)

Vad är veckans erbjudande på LHR? Jag skulle vara öppen för detta.. Vi kan fråga BA om att göra en specialare som dom gjorde när sembl och jag åkte till LHR i december

IMG_1813.JPG

Då är den kall tills vi kommer till dig :)

Fast ni kanske får Monpole istället för Pommery... Dom byter i CE nu. Valde att inte skriva något här för att spara er chocken.
LPGS kostar 89GBP flaskan på LHR T5. Bra pris. ;)

Fast ni kanske får Monpole istället för Pommery... Dom byter i CE nu. Valde att inte skriva något här för att spara er chocken.
Jag läste tråden på FT, det är verkligen skandalöst. Nu är steget inte långt till mousserande vin a la SAS...
Hoppas inte bytet genomförs till på lördag :(

Helt OT, men du har ju koll på LHR, hur är priserna på Caviar House där? Är det en bra deal och köpa med sig en ask eller två hem? Vi kan ta det via pm om du inte vill skriva i tråden...

Här aldrig druckit monopole så kan inte ännu kommentera vad jag tycker om detta... Hoppas ni får en skoj helg. Jag får nöja mig med att vara i BER på jobb. Det var pommery igår för mig också.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen