Senaste nytt

En dagresa med besök på Galleries First i London Heathrow T5: 2014-FEB-08

Status
Stängd för vidare inlägg.
Snart dags för dagsbesök i Galleries First. Ser fram emot en trevlig dag i gott sällskap.

Möter gärna upp innan incheckning på lördag då jag inte har valt seating i CE på vägen ner.
Förslag på tid och plats?

Jag skulle tro att jag är på ARN runt 9, men jag vet inte säkert - jag blir upphämtad så jag styr inte helt över tiden. Jag kan dock inte gästa dig då jag redan har en gäst.

Det blir väl att matcha samma gäster och kortinnehavare på Arlanda och LHR T5.... Vi kan kolla hur vi åker ut från stan också :)

Det blir tyvärr ingen Londonresa för min del nästa helg - denna helg var det TP-run
ARN-LHR-HEL-LHR-ARN och sedan har jag två privata Londonresor ytterligare under
våren/sommaren (en är Farnborough).
BC borde föräras medalj i Frankrike då vi gör vårt bästa för att hjälpa de franska
vinbönderna i distriktet Champagne. Jag gjorde en förtjänstfull insats denna helg
och känner mig helt säker på att ni gör ert bästa nästa helg !

Ja, nu börjar det närma sig gubbar, hoppas att listan på första sidan gäller fortfarande och att det inte är några sena avhopp (men det får ju gärna tillkomma fler, framförallt de som fortfarande står som "osäkra"!). Jag åker CE ut nu (gjorde en 680 kr-uppgradering) men jag tyckte att det kunde kvitta på hemresan :)

Jag har planerat att vara ute på Arlanda runt 9.30-tiden och gå till loungen i T2. Jag har inte flugit med BA sedan de bytte terminal så jag komemr nog vara lite vilsen, men jag har aldrig misslyckats med att hitta till en lounge förut så det ska nog gå bra den här gången också.

Just ja, någon med tillgång till seatmap som kan uppdatera hur det ser ut med platserna i CE, då jag kan inte boka en plats förrän vid OLCI.
Ändring: Man kan ju gå in och titta utan att ta en plats också. Just nu är bara 4F, 6A-C-F och hela rad 7 ledigt...

Last edited:
Jag har planerat att vara ute på Arlanda runt 9.30-tiden och gå till loungen i T2. Jag har inte flugit med BA sedan de bytte terminal så jag komemr nog vara lite vilsen, men jag har aldrig misslyckats med att hitta till en lounge förut så det ska nog gå bra den här gången också.

Loungen är lätt att hitta till. Gå till vänster efter security, gå förbi eller igenom tax-free sen uppför trappan rakt fram. Titta åt vänster och bakom baren är är ingången. :)

Det är säkert skyltat också iofs. :)

Last edited:
Jag måste tyvärr skjuta ut mig, då jag har lägenhetsvisning att förbereda inför söndagen. Hoppas det ger lön för mödan med tanke på vad jag missar...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen