Homer skrev:557 spacious seats in Economy Class
Spacious ?
Airbus reveals A380 'Budget Economy' seating, 11-across squeeze - Australian Business TravellerKlicka för att utvidga...
Är det alltså 3-5-3 på Emirates 2-klass A380?
Homer skrev:557 spacious seats in Economy Class
Spacious ?
Airbus reveals A380 'Budget Economy' seating, 11-across squeeze - Australian Business TravellerKlicka för att utvidga...
seat56f skrev:Är det alltså 3-5-3 på Emirates 2-klass A380?Klicka för att utvidga...
seat56f skrev:Är det alltså 3-5-3 på Emirates 2-klass A380?Klicka för att utvidga...
Homer skrev:Nedervåningen är som det brukar vara, i övervåningen är det 2-4-2 istället för 1:a klass, färre BC säten också.Klicka för att utvidga...
ANA kunde stoppa in ca 560 stolar i ett Boeing 747 (inrikesversion), så kan man nog stoppa in 615 stolar i ett Airbus A380.Elberto skrev:615 platser... Helvete. Är det framtidens airtravel? Vilka dimensioner det kommer kräver när det gäller boarding, bagage-handling etc.Klicka för att utvidga...
Varför har man C så långt bak i planet?Bonden skrev:Nja enligt Seatguru (SeatGuru Seat Map Emirates Airbus A380-800 (388) Two Class) är det 3-4-3.Klicka för att utvidga...
På grund av placeringen av barenbnr skrev:Varför har man C så långt bak i planet?Klicka för att utvidga...
mash skrev:jämfört med deras nuvarande 3-klass A380s där man sitter 1+2+1 medan det nu blir 2+4+2.Klicka för att utvidga...
seat56f skrev:Jag funderar på om det där är lite av en synvilla.Klicka för att utvidga...
Både tidigare A380 konfig och ny A380 konfig är 1-2-1 zig zag i Business class.mash skrev:Ser ut att vara riktig tråkig och trång layout i C jämfört med deras nuvarande 3-klass A380s där man sitter 1+2+1 medan det nu blir 2+4+2. Jag har åkt deras nuvarande A380 i C ett par gånger och jag tycker den är väldigt privat och rymlig, speciellt då alla platser har direktaccess till gången.Klicka för att utvidga...
Planet är certifierat för 853, så det är långt kvar till max...Dr. Miles skrev:ANA kunde stoppa in ca 560 stolar i ett Boeing 747 (inrikesversion), så kan man nog stoppa in 615 stolar i ett Airbus A380.Klicka för att utvidga...
marbe166 skrev:Planet är certifierat för 853, så det är långt kvar till max...Klicka för att utvidga...