Senaste nytt

Emirates: Dubbla poäng och 10% rabatt för BusinessClass medlemmar

Börjar kännas olustigt detta. Att det ska vara så svårt för Emirates att fixa?
Detta kan ju vara något för bc.se att ta upp den 26:e November, blir svårt
att slingra sig då ju.

Problemet är väl att ingen vill ta ansvar antar jag. Det verkar ju bara skickas till Emirates i Dubai utan att sen följas upp. Patetiskt är bara förnamnet. Jag har trots allt spenderat mer än 55.000kr på denna kampanjen. Javisst, det var bra priser, men jag frågade specifikt om det gällde vad som skrivits här och fick "jajamen, boka på du" som svar.

Problemet är väl att ingen vill ta ansvar antar jag. Det verkar ju bara skickas till Emirates i Dubai utan att sen följas upp. Patetiskt är bara förnamnet. Jag har trots allt spenderat mer än 55.000kr på denna kampanjen. Javisst, det var bra priser, men jag frågade specifikt om det gällde vad som skrivits här och fick "jajamen, boka på du" som svar.

Det borde inte vara ett svårt beslut att ta att bara ge dig dina poäng!

Ja, jag kommer aldrig att boka en Emirates-biljett igen. Jag skulle boka första klass till BKK med BC-rabatten. Dock fick denna tråd, och tråden om nedgradering (som censurerades), mig att inse att när det går snett med Emirates då går det inte snett, då går det åt helvete.

Eller jo, en till resa med Emirates blir det nog då jag ska tömma mitt poängkonto.

Last edited:
Hela den här kampanjen är ett sånt jävla skämt. På BC-eventet så lovade Tobias från Emirates att detta skulle ordnas. Allt var ett misstag från Skywards. Detta sa han till mig när jag stod med @NotRyan, @Jan Petterson och @simon_says91. Nu har jag fått mail från dem att jag har fått korrekt antal miles enligt vad som sagts, alltså det som jag rapporterat innan här.

Toppen