Senaste nytt

Emirates: Dubbla poäng och 10% rabatt för BusinessClass medlemmar

I must say, I am getting a bit disappointed. This is not the usual Emirates service I am used to when travelling on a First Class ticket and as a Platinum Skywards member. I have written an e-mail to Tobias Hauff as a reply to his e-mail confirming the Skywards double points. I have not received anything..not even an auto reply...nothing....yet... altho it is 10 days ago. I guess I will wait a little bit longer before going to the next step...

Rätt dumt av Emirates att bråka såhär, bra köpkraft på det här forumet kan jag tycka rent spontant :eek:

Har inte hört något. Min andra resa i denna kampanj börjar imorrn. Kommer bli duktig sur om det inte löser sig ganska snabbt, då jag mailade med Emirates innan jag köpte för att höra om Martins detaljer stämmer, vilket jag fick som svar att det gör.

Har inte hört något. Min andra resa i denna kampanj börjar imorrn. Kommer bli duktig sur om det inte löser sig ganska snabbt, då jag mailade med Emirates innan jag köpte för att höra om Martins detaljer stämmer, vilket jag fick som svar att det gör.

Kul när man får snabba svar innan man köper för att senare möta en vägg, kundfokus ;)

Toppen