Finns det någon chans att de förlänger erbjudandent eller kommer med ett nytt om man ska resa i jan-feb?
Är det några som har utnyttjat detta erbjudande än? Jag kommer med största sannolikhet köpa en First för min Shanghairesa i oktober.
En sak jag undrar är: Är det verkligen dubbla miles på allt eller dubbla miles på distance bara? Alltså, får jag dubbla Fare class miles också? I @Martin Björnströms första inlägg står det 70.000 miles i First til Tokyo och det förutsätter att de dubblar bonusen man får för First. Jag har ju dock sett att den kampanj de kör nu gällande dubbla miles från Stockholm, den innebär bara att de dubblar distance miles, inte First bonus etc.
Hmm, bra fråga! Får skicka vidare till Tobias på Emirates!
Nu är det här inte riktigt samma sak men enligt en del inlägg på Australian Frequent Flyer Online Community så är Emirates generösa med uppgraderingar (operational upgrades) om man har hög status på Skywards. Jag har använt mina poäng till uppgraderingar från ekonomi till C vilket har haft god tillgänglighet.Lite OT, men: Har nån koll på awards med EK? Vad kan man isf ha alla miles till?