Senaste nytt

Emirates: Dubbla poäng och 10% rabatt för BusinessClass medlemmar

Olle A

Medlem
Shanghai har det. Faktiskt grymt nice o komma av planet nyduschad i nya kläder. Kan rekommenderas. :)

Har inte alla A380 dusch ? Bangkok - Hong Kong hade det i alla fall. Vi åkte Business men fick gå in och kolla på duschen, dock inte duscha, eftersom det var tomt i första klass.
 
Glem de gode priser, BusinessClass logoet er på Emirates.com! :D
bclogoek.jpg

Der er også en del fornuftige priser i Business ex-CPH, det skal nok blive spændende.
 
Nu kanske man skall styra om sin weekend resa över midsommar till Dubai istället. Väldigt trevligt med bra erbjudanden.
 

kexxcream

Medlem

Försökte statusmatcha som EBG för 1-2 veckor sedan och fick detta svar:

Thank you for your email dated 24 April 2014 with regards to higher status match.
We wish to inform you that tier upgrades if approved will be possible only to the next higher tier, ie. from Blue to Silver or Silver to Gold.

Är man inte redan silver så kan man inte bli guld via status match.
 

Ninjamasse

Medlem
Hmmm är det bara jag som läser att man får dubbla miles om man samtidigt går med i Skywards? Om man redan är med då?

and earn Double Miles at the same time if you join our frequent flyer programme, Emirates Skywards"
 

agehall

Medlem
Hmmm är det bara jag som läser att man får dubbla miles om man samtidigt går med i Skywards? Om man redan är med då?

and earn Double Miles at the same time if you join our frequent flyer programme, Emirates Skywards"

Nej, men det är en feltolkning. "... at the same time ... " har inget med villkoret "if you join" att göra. Det senare är bara ett villkor för att de ska kunna ge dig poäng i sitt program!
 

ACervin

Medlem
Har inte alla A380 dusch ? Bangkok - Hong Kong hade det i alla fall. Vi åkte Business men fick gå in och kolla på duschen, dock inte duscha, eftersom det var tomt i första klass.

Jag har också varit inne i duschen med kläderna på, mellan Auckland och Brisbane. Skulle misstänka att alla 380 har dusch.
 
Toppen