Hur hittar jag resor jag inte är sugen på, tänk om det finns en resa till Tampa för halva priset från vad det kostar till Miami men jag hade inte en tanke på att söka på Tampa. Jag fattar inte riktigt motståndet jag har stött på här för en tjänst som skulle vara mycket bättre än att ha folk som postar deals. Och vad är deals? när flygbolag har en rea eller bara ett lågt pris? Jag hittade Köpenhamn till Mallorca t/r för 4.300kr i Businesss, är det en deal eller bara ett lågt pris?
Fördelen är så klart att du hittar andra resmål du inte tänkte på och det finns en större möjlighet att åka billigt. Om nu pris är en orsak till var du reser, vilket jag antar majoriteten letar efter.
Vilket fall, det verkar inte som att denna tjänsten finns så jag ska inte tjabba mer här. Kommer i fortsättningen hålla utkik i deals/flygbiljetter.
Fördelen är så klart att du hittar andra resmål du inte tänkte på och det finns en större möjlighet att åka billigt. Om nu pris är en orsak till var du reser, vilket jag antar majoriteten letar efter.
Vilket fall, det verkar inte som att denna tjänsten finns så jag ska inte tjabba mer här. Kommer i fortsättningen hålla utkik i deals/flygbiljetter.