Var för nyfikenhetens skull inne och tittade lite på SFO, men kan säga att jag inte lyckades hitta något i närheten av dessa priser. LAX och MIA däremot.
Tack för tipset! Är på väg att boka upp ARN-FLL t/r med LH/UA/UA vid jul/nyår.
Känns som om det är någon hake med priset (16 kr...) men som charlsswe skrev; det kanske är Norwegian vi har att tacka. Bokningsklass L (422 SEK) på ditvägen (ARN-MUC-IAD-FLL) och K (16 SEK) på hemvägen (FLL-IAH-MUC-ARN). Visserligen lite omväg via MUC och extra lång hemresa via IAH, men acceptabla tider ändå. Lounge-access (EBG/D) och 100% intjäning till EB skadar ju inte
Det står faktiskt så här på köpsidan för mig: Terms and Conditions:
This ticket is refundable. View the full fare rules.
När jag kollar fare rules via UAs bokningssida så får jag inte upp någon text. När jag tittar på fare rules via KVS så står det förväntade:
[Penalties]
CANCELLATIONS
ANY TIME
TICKET IS NON-REFUNDABLE IN CASE OF CANCEL/NO-SHOW/REFUND.
Edit: Enligt telefonkontakt med UA så är biljetterna 100% refundable. Låter lite för bra för att vara sant
Tackar för tipset! Bokade nyss ARN-ZRH-MIA med LX i november för hela familjen. 2 vuxna + 2 barn + 1 infant för otroliga 13028 SEK totalt. Bokningsklass K och 50% till A3, då kommer även barnen att få poängena som saknas till A3G-kortet, perfekt
Jag bokade genom http://united.com eftersom jag ville ha UA över Atlanten. Tror att du har bäst förutsättningar att hitta något prisvärt genom deras sida.