Senaste nytt

[Economy class] Stockholm/Göteborg-Miami T/R, Star Alliance JV, från 3.100 SEK inkl.

Har precis bokat Stockholm - Fort Lauderdale med föräldrar flickvän och syskon 27 dec - 7 januari. 3 453kr per person med alla skatter kreditkortsavgifter osv. Stort tack för tipset. Tanken är att dra ner till Key West där vädret förmodligen är rätt hyffsat även under vintern.

Samma fare basis gäller även till San Francisco.

• San Francisco: 665 SEK + skatter från ca 3.080 SEK och uppåt, totalt från ca 3.750 SEK inkl. skatter

Känns lite surt att jag bokade GOT-LAX för 6 personer (ekonomi) med SK/UA förra månaden, hade varit drygt 13k billigare med UA nu (och med samma intjäning till EB) :(
Tror dock det får bli en resa till Florida i december, men hade redan siktat in mig på Orlando. Är det bara MIA och FLL som gäller i Floirda, eller har någon hittat bra deals till andra städer?

Tror dock det får bli en resa till Florida i december, men hade redan siktat in mig på Orlando. Är det bara MIA och FLL som gäller i Floirda, eller har någon hittat bra deals till andra städer?
Jag kollade Tampa, Orlando, St. Petersburg igår och priset gällde inte till de destinationerna.

Är detta en mistake fare eller bara en billig biljett? Kalifornien för under 4000 låter nästan lite för bra.

Toppen