Senaste nytt

Dufry, som äger 2.200 flygplatsbutiker, lanserar loyalitetsprogram

Den här koden ger 300poäng RED300POINTS

Poäng tjänar man överallt men är det någon som tjänat Avioser på annat än spanska flygplatser?

Det står att alla World Duty Free Group butiker i Spanien deltar men inte något om butiker utanför Spanien
Red by Dufry

Last edited:
Såg häromdagen att DutyFreebutiken på Arlanda gjorde reklam för Red by Dufry.
Är det någon som har provat om det fungerar ?
Testade med en förbeställning i höstas. Det kan jag inte rekommendera. Gick till upphämtningsdisken och fick vänta några minuter (värdefull Pontus-tid) tills en personal kunde frigöra sig från köerna. Visade sig att min Tanqueray No. Ten var restad men resten (en whiskey och lite godis) fanns i påsen. Tyckte det var konstigt så jag kollade hyllan och det fanns naturligtvis ett tiotal. Slapp iaf ställa mig i den långa kön men hamnade i en kassa som betjänades av en äldre herre, iofs korrekt och trevlig, men påminde alltför mycket om sengångaren i filmen Zootropolis:rolleyes:. Familjen var inte imponerad, försvann 10-15 minuter i onödan. Poängen och rabatten fungerade dock bra, noterar dock att Tanqueray nu kostar 20:- mer.:cool:
Om någon skulle vara intresserad så bjuder jag gärna in ;)
Jag med!;)

Det här fick jag både på MAD och ALC.
ALLA som handlade något, oavsett hur lite, fick en rabattkupong.

Duffry.jpg

Då kanske man ska "testshoppa" tuggummi innan man tar parfymen nästa gång
Så gör jag alltid!
Det är fler än en gång som de erbjuder någon form av rabatt på ”nästa köp samma dag” eller inom 30-60 dagar. Eftersom erbjudandena regelmässigt skrivs ut på alla kvitton, oavsett köpbelopp, gäller det bara att orka stå i kö två gånger eller ha med sig ”andra köpet” direkt och bara behöva dela upp det på två kvitton, av någon anledning.

Synnerligen oväntat fick jag 5.000 poäng i födelsedagspresent och blev Platinum.

Visas under kampanjkoder, fast jag kan inte påminna mig att jag registrerat någon födelsedagskod

REDBIRTHDAY 5000.0

Toppen