Rutt och pris? Behöver någraJag måste bara berömma intjäningen nu med PRO, bokade precis en intra-scand med byte. Den ger hela 10 000 statuspoäng.![]()
Om du är morgonpigg så hinner du hem innan familjen vaknat.Rutt och pris? Behöver några![]()
Har inte fått några från den 2 nov. (Inte idag heller, men landa för 5 timmar sen så känns kanske lite tidigt) tror dock ej jag får de från 2 nov då resebyrån f-at up lite mitt namn så de stämmer inte med EuroBonus namnet, det som spökar är min gissning.Nån som fått sina poäng på kontot än för flyg i nov? Lite tidigt kanske jag vet men normalt så kommer poäng från SAS flyg typ dagen efter. Haft flyg 2, 6, 7 nov och idag. Inte fått några poäng från något flyg.
Hah, satt just och kollade upp mina, saknar poäng från 2.11 och 6.11. Undrar vad som är på G.Nån som fått sina poäng på kontot än för flyg i nov? Lite tidigt kanske jag vet men normalt så kommer poäng från SAS flyg typ dagen efter. Haft flyg 2, 6, 7 nov och idag. Inte fått några poäng från något flyg.
Har dock fått poäng för Star Alliance flygningar under samma period.Saknar poäng från 2/11 och 5/11.