Senaste nytt

Dubbla statuspoäng och segment med SAS flyg 1nov-28feb -23

M.K

Medlem
120E2381-060C-426D-8FD6-2F2D956A29FF.jpeg


Dags för ny statuskampanj igen med SAS.
 

ilon

Medlem
Är det något du fått per mail?
Jag har inte fått något än, men det vore ju trevligt för att undvika att trilla ner på guld nästa period!
 
Lönt att man bokade en segment run på 5 flygningar för jag behövde 5 segment.. Den 2 november, aja! Har dock heller ej fått något mail, samt ingen info på sas.se heller.
 
Last edited:

M.K

Medlem
@ilon Ja det kom på mail.

Ett förtydligande är att det ges en baspoäng du kan flyga för och en kvalificerande poäng, de som ges via kreditkorten, med denna kampanj.
 

ilon

Medlem
@ilon Ja det kom på mail.

Ett förtydligande är att det ges en baspoäng du kan flyga för och en kvalificerande poäng, de som ges via kreditkorten, med denna kampanj.
Där trillade mailet in även för mig!
Det jag är ute efter är kvalificerande poäng för att behålla min status, så det får nog bli en liten mileage run! :)
 

M.K

Medlem
@GOTBound skönt jag bokade några privata EU plus under F&F, lite tröst. Jag hade garanterat bokat en USA plus om vi fått veta innan, bli klar med EBD snabbt igen på riktigt med BIS, utan “fusk” med Elitekort. ;)
 

palmen

Moderator
Om det är oklart vad som gäller för dubbla poängen så står det så här i mailet.

"*Inkluderar 2x fler nivågrundande poäng (1x Baspoäng + 1x Statuspoäng) för varje flygresa med SAS. Till skillnad från Baspoäng kan Statuspoäng inte användas för köp och de syns inte heller i ditt poängsaldo. Gäller inte på bonusresor."

Mailet som kom har subject "Din jubileumsrabatt på bonusresor + ditt poängsaldo". Dvs en påminnelse om 30% rabatt på bonusresor, plus denna nyhet då som inte nämns förrän längre ner i mailet.
 
Toppen