fan hade laddat upp för denna poäng helg och skulle göra ett rad fina köp. Men eftersom jag fick en ny lur precis innan jag stack iväg till thai, kombinerat med en jäkla mkt att göra i jobbet, lyckades jag aldrig kirra nytt mobilt bank id så jag kunde föra över pengar och i princip nollställa kreditbeloppet på SAS mastercardkortet. Kortet är istället maxat och jag befinner mig i Thailand sen någon vecka tillbaka. Internetdosan har man inte heller tänkt på att ta med på resan eller för att korrigera balansen innan/eller under resan.
Ringde SEB igår, klockan var runt 14.00 i Sverige och fråga om man kunde höja kreditgränsen med åtminstone 10-15 000, då skickade de över ansökningsblankett till hotellet som jag sen skrev på och scannade tillbaka. De sa att det var möjligt att jag kunde få ett beslut inom 1-2 h efter att ha skickat in blanketten, direkt när jag fick ett ärende nummer så kunde man slå en signal.
Men detta sket sig då jag aldrig kom fram till dem senare och nu är det helg, hade inga förväntningar heller utan riktigt klantigt av mig. Dåliga var också att jag tittade kreditsaldot på igår 15/3 också. Hade man tittat ett par dagar innan så kunde sambon skickat över deg till kontot för att ge mer utrymme.
Någon som har en fin idé eller är det bara kört? Har även Revolut kortet men spelar väl ingen roll i detta läge antar jag.