Senaste nytt

Dubbla poäng SAS Eurobonus Mastercard 15-17 mars, 2019

Någon som lyckats betala CSN direkt? Jag får meddelandet "Verifieringen av ditt kort misslyckades". Går det betala CSN-räkningar med betalo/billhop eller är det spärrat?

Fungerade för mig.
Nu är årets alla CSN-betalningar gjorda :)

b0ddc80b7945889bec541247491e93ad.jpg

• Gilla
Reactions: LSH
Fungerade för mig.
Nu är årets alla CSN-betalningar gjorda :)
Blev precis uppringd av bedrägeriavdelningen på SAS. De sa att det varit en massa suspekta transaktioner på mitt kort idag. Han nämnde några och jag kunde förstås bekräfta att jag utfört alla själv. De nämnde även CSN och då sa jag att - "men de studsar ju, kan du se varför?". Han kunde då meddela att det klassas som kontantuttag och att jag överskridit 10k/24h (med Betalo). Så långt tänkte inte jag. Utmärkt service :)

Blev precis uppringd av bedrägeriavdelningen på SAS. De sa att det varit en massa suspekta transaktioner på mitt kort idag. Han nämnde några och jag kunde förstås bekräfta att jag utfört alla själv. De nämnde även CSN och då sa jag att - "men de studsar ju, kan du se varför?". Han kunde då meddela att det klassas som kontantuttag och att jag överskridit 10k/24h (med Betalo). Så långt tänkte inte jag. Utmärkt service :)
Tipsade du honom om att de har kampanj som började idag? :)

(Det är ju inte alltid fraud-folket får den informationen säkert, även om de borde..)

Gör man en betalning idag med billhop är första datum nu på torsdag 21 mars? kommer denna betalning bli med bonus eller ej?

Tipsade du honom om att de har kampanj som började idag? :)

(Det är ju inte alltid fraud-folket får den informationen säkert, även om de borde..)
Nej, men det borde jag kanske ha gjort. Förstår att det ser konstigt ut att ett kort knappt används (annat än på ställen som inte accepterar amex) omsätter många månadslöner några gånger per år (om man inte ser/förstår korrelationen till kampanjerna)

Toppen