SASKommer mailet från SAS eller Mastercard?
SASKommer mailet från SAS eller Mastercard?
Ringde dem och snyftade lite så blev jag tillagd manuellt i kampanjen
Fråga, ska vara i Finland den helgen, får man mer poäng utomlands? På deras hemsida under kort-info står det 15-25 p får man med kortet men hittar inga specifikationer riktigt...
Ja, mer poäng utomlands. Står i detalj på respektive kort på hemsidan hur mycket poäng man tjänar.
20 poäng per 100kr i utländsk valuta.Jag är nog blind, ser inte nånstans hur mycket poäng jag skulle tjäna per 100 kr i Finland. Ser bara valutapåslag, kostnad vit uttag...
Jag är nog blind, ser inte nånstans hur mycket poäng jag skulle tjäna per 100 kr i Finland. Ser bara valutapåslag, kostnad vit uttag...
20 poäng per 100kr i utländsk valuta.
OT: Som sagt, månadens EB-poäng har oftast kommit in väldigt snabbt vid månadsskiftet, men i deras kommunikation på hemsidan ska poängen finnas tillgängliga på ens EB-konto den 10:e varje månad.Något off-topic men har fortsatt inte fått några poäng för februari. SEB brukar vanligen vara snabba och har aldrig väntat såhär länge.
Det kommer från SAS. Avsändare är info-sas[at]flysas.com.Kommer mailet från SAS eller Mastercard?