Senaste nytt

Dubbla poäng SAS Eurobonus Mastercard 15-17 mars, 2019

Ringde dom och insåg att jag hade visst inte ikryssat att jag ville ha erbjudanden per mail men ändrade det nu, dock sa dom att det va osäkert om jag skulle få ta del av denna kampanj :(
Vissa här inte verkar ha fått besked att de skickar mailet om man ber om det?

Fick inget mail. Fick idag besked att "missad kommunikation" kan inte skickas ut igen... så jag är "kokt i bajs" vad gäller denna kampanjen...

Hej,

Jag har precis skaffat SAS Eurobonus Mastercard Premium och har haft den i ett par dagar nu, får inte alla som har SAS Eurobonus Mastercard Premium denna kampanj?

Checkade mail men ser inget :(

Hej,

Jag har precis skaffat SAS Eurobonus Mastercard Premium och har haft den i ett par dagar nu, får inte alla som har SAS Eurobonus Mastercard Premium denna kampanj?

Checkade mail men ser inget :(

Om du bara haft det ett par dagar kan det vara därför. De gjorde säkert urvalet några dagar innan det skickades ut, och det är mer än några dagar sedan det faktiskt skickades ut också.

Du har väl tänkt fel i scenario 1. Om ditt revolut står i sek så debiteras du ju I sek där. När du sedan flyttar det till eb mc så är det fortfarande sek. Inte usd.

Så har jag förstått det. Och jag tolkar det som att det är just det som är poängen med valuta restriktionen hos curve - du ska inte kunna få en annan valutakurs genom flytten och på det sättet använda den som valuta spekulation. Därför kan du inte ändra underliggande valuta utan den kvarstår i sek.

Om du däremot har curve ställt i usd mot ditt revolut och låter revolut göra växlingen, så hamnar det I usd även på ditt mastercard efter flytten.
Det låter rimligare än min tolkning! I så fall spelar det ingen roll om köpet görs nu eller under kampanjhelgen.

Om du bara haft det ett par dagar kan det vara därför. De gjorde säkert urvalet några dagar innan det skickades ut, och det är mer än några dagar sedan det faktiskt skickades ut också.

Tack för ditt svar!

Jag slängde iväg ett meddelande till dem så får vi se om jag har tur nog att få ta del av kampanjen eller ej.
Återkommer med svar.

Tidigare kampanjer har många, även jag, lyckats att få dem att ta med en i kampanjen pga. att man inte fått något mail, sålänge man sagt till om det inom deras anmälningstid. Det har dock krävts en del samtal o att man behövt hitta rätt person som förstår vad de ska göra. Så de är inte omöjligt, men kan som sagt kräva lite jobb.

Jag har inte heller fått något mejl denna gång. Ringde kundservice och identifierade mig med mobilt bankID, och då sa personen jag pratade med att så länge jag e-postade via appen i inloggat läge (så det blir säkert meddelande) skulle det inte vara några bekymmer att vara med i kampanjen. Återstår att se.

Toppen