Senaste nytt

Dubbla poäng på resor med SAS 11/4 – 10/6

DeWi

Medlem
Så ser det ut då man registrerat sig, så Stockholm till Köpenhamn och Oslo då ????
upload_2018-3-26_12-37-52.png
 

Mr Basic

Medlem
”erbjuder vi dubbla bonuspoäng (Baspoäng plus lika många Extrapoäng) för alla resor till och från Stockholm, Oslo och Köpenhamn under perioden 11/4 och 10/6.* Anmäl dig och boka din resa med hjälp av knappen nedan. Kom bara ihåg att uppge ditt EuroBonus-nummer när du bokar.** ”

Ser positivt på det hela och utgår från att det gäller alla resor i GO och PLUS till/från ARN, CPH & OSL.
Ser ännu mer positivt och utgår från att det gäller även bokade resor :D
 

Wendestam

Medlem
"för alla resor till och från Stockholm, Oslo och Köpenhamn under perioden 11/4 och 10/6."

Så om jag åker Stockholm-Hong Kong borde det ju räknas då jag åker till och från Stockholm? Fast jag utgår att det bara är på den s.k. huvudstadstriangeln som det gäller. Eller är OSL-CPH-OSL undantaget??

Hopplöst dåligt kommunicerat!!! :mad:
 

M.K

Medlem
Fick mailet. Tycker det är glasklart att det gäller alla resor till/från de tre hubbarna. Dock inte i C på long-haul. Öppnar ändå upp sig en del intressanta MR-möjligheter att räkna på med extrapoäng bonusen. Givetvis med mellanlandning i OSL eller CPH.
 
Fick mailet. Tycker det är glasklart att det gäller alla resor till/från de tre hubbarna. Dock inte i C på long-haul. Öppnar ändå upp sig en del intressanta MR-möjligheter att räkna på med extrapoäng bonusen. Givetvis med mellanlandning i OSL eller CPH.

Det enda som är glasklart att du nästan säkert har helt fel. Men jag hoppas såklart att du har rätt :)
 
  • Gilla
Reactions: M.K

mha321

Medlem
Har SAS några flighter som _inte_ går från/till någon av dessa tre orter? Jag finner det högst osannolikt att det gäller något annat än bara huvudstadstriangeln.
Jadå, tex från svg och bgo, och en drös inrikes I norra Norge väl. Och i Sverige är det väl tex Göteborg-umeå?

Sedan tror jag du har rätt ändå,förstås.
 

palmen

Moderator
Har SAS några flighter som _inte_ går från/till någon av dessa tre orter? Jag finner det högst osannolikt att det gäller något annat än bara huvudstadstriangeln.
Finns väl London till Luleå/Kiruna, samt flighter från Göteborg och allt inrikes i Norge.
 
Toppen