Senaste nytt

Dubbla poäng och 3x på hotellen året ut med NCC MC

Trist för oss utan kort.
Blir fortsatt Marriot, Hilton och Radisson då som ej diskriminerar oss utan kort =P haha
Eh.. Marriott och Hilton has definitivt kort. Som ger status direkt eller mer eller mindre direkt. De går inte att få i Sverige, men majoritetens kunderna är ju inte från Sverige. Så vi som är härifrån diskrimineras definitivt ur det perspektivet...

Checkade in på Comfort Arlanda ikväll för en x5 natt, märkte vid betalning att jag hade nått kreditgränsen så det blev nekat , ny i Curve svängen också så tog fram ett annat kort istället för Curve… You live and you learn

Checkade in på Comfort Arlanda ikväll för en x5 natt, märkte vid betalning att jag hade nått kreditgränsen så det blev nekat , ny i Curve svängen också så tog fram ett annat kort istället för Curve… You live and you learn

Om det är någon tröst hade det sannolikt inte räknats som spend på hotell om du använt Curve eftersom Curve ändrar namnet på handlaren och det mesta som rör kampanjer och annan extra intjäning brukar gå den texten för att identifiera att det inte är ett "vanligt" inköp. Du hade såklart dock fått de extra "vanligs" kampanjpoängen, men inte så mycket som om du använt ditt NC-mastercard direkt.

Jo men pöjkar nu så bor ju jag i Sverige =)
Jag köper att det e olika, men bor hellre på kedjer som ger 2x points till mig utan att kag behöver ett kreditkort =)
Där av väntar jag på en vanlig 3x poäng kampanj

Hilton =Diamond med kort till alla (US)
Radisson, Hilton och Marriot Gold med mitt Plat :rolleyes:

Här snackar vi om kreditkortsprogram. :D

Eh.. Marriott och Hilton has definitivt kort. Som ger status direkt eller mer eller mindre direkt. De går inte att få i Sverige, men majoritetens kunderna är ju inte från Sverige. Så vi som är härifrån diskrimineras definitivt ur det perspektivet...

Toppen