Senaste nytt

Dubbla poäng och 3x på hotellen året ut med NCC MC

M.K

Medlem
A46AD5E3-BF36-4DAB-A6EE-E51623919573.jpeg

Dags igen för den bästa återkommande kampanjen med Nordic Choice Mastercard inför julen. Jag gillar speciellt 3x på hotellspend igen som extrabonus!

Jag kommer personligen jobba ihop någon frinatt med denna trevliga kampanj. Jag kör faktiskt vanligtvis all utlandsspend med kortet under dessa perioder.

Last edited:
Börjar med en gång som jag tolkar det. Det är ju lysande. Dessutom dubbla poäng på de bokningar som gjordes under 5x kampanjen, det är dubbelt upp trevligt. Det blev väl någon bokning på den som kanske inte var helt nödvändig, och att ju också dra dubbelt här gör det ju snäppet bättre.

Perfekt att man lagt in massa 5x bokningar i december, blir bra med 90p per 100 på dessa.

Har själv inte fått något mail, behöver man anmäla sig?

Börjar med en gång som jag tolkar det. Det är ju lysande. Dessutom dubbla poäng på de bokningar som gjordes under 5x kampanjen, det är dubbelt upp trevligt. Det blev väl någon bokning på den som kanske inte var helt nödvändig, och att ju också dra dubbelt här gör det ju snäppet bättre.
Det är trippelt till och med :cool:

Grymt! Mycket kampanjer nu, dubbla poäng på NCC MC, poänghelg med SAS MC, SAS x4 och Hilton x2. Fåt sätta mig och räkna lite.

Toppen