Senaste nytt

Dubbla poäng med Strawberry Mastercard i juli 2024 (3x på hotellen)!

Ding ding, då kör vi!

Började dåligt för undertecknad. Förbetalt hotell i Shanghai som skulle dras 1/7 dras självklart så fort det blivit 1/7 i lokal tidszon då det fortfarande är sista juni i Sverige.... Oh'well, you win some you lose some.

Nu laddat med Strawberry MC i WeChat Pay och Alipay.

Enligt min excel väntas återkvall till Platinum redan i augusti pga semester vistelserna på mc kampanjen och 3x poäng kampanjen för sommar som var för någon månad sedan. Min kvalperiod börjar i maj. Blir fina poäng till vistelser tills nästa kvalperiod börjar, tack Petter!

• Gilla
Reactions: hco
Håll koll på vilka poäng som trillar in för min del är det vanligare att köp på Strawberry registreras som ”köp i Sverige” alltså mer fel än rätt.

Riktigt dåligt och har varit såhär länge nu. Hur svårt kan det vara att sätta en person på att gå igenom listan och kolla så att alla stämmer?

Nu senast är det två bokningar som betalats på webben dessutom.

• Gilla
Reactions: hco
Håll koll på vilka poäng som trillar in för min del är det vanligare att köp på Strawberry registreras som ”köp i Sverige” alltså mer fel än rätt.

Riktigt dåligt och har varit såhär länge nu. Hur svårt kan det vara att sätta en person på att gå igenom listan och kolla så att alla stämmer?

Webb betalningar har strulat så länge jag minns. Gäller allt genom hemsidan, men nog mest känd för presentkort.

Köpte i onsdags deras hotellpass för 4995 kronor med Strawberrys mastercard och fick bara dubbla poäng, har nu skickat till kundtjänst om rättning av poängen.
@mbb -- ni är medvetna om detta problem eller? Det är inget nytt och väldigt frustrerade. Tänker att det inte borde vara superkomplicerat att åtgärda.

Problemet är att systemet inte kan identifiera alla olika textsträngar som betyder "Strawberry-transaktion". Ibland är problemet tex att "Clarion XXX" identifieras OK men "ClarionXXX" (utan mellanslag) identifieras fel.

Om detta bara kunde fungera så skulle det bespara tid åt både kunder och kundtjänst.

Toppen