Senaste nytt

Dubbla poäng med Strawberry Mastercard i juli 2024 (3x på hotellen)!

M.K

Medlem
IMG_2645.jpeg
Till sist kom meddelandet om vår traditionsenliga sommarkampanj med Strawberry! Jag trodde faktiskt inte vi skulle få den nu, hade turligt fel :)

Nu återstår frågan om jag ska lägga all spend på kortet (utomlands hela juli) eller köra med Amex Plat och points plus om möjligt. Givetvis all hotellspend här med superfina 90p/100kr. Jag har två bokade övernattningar i Skandinavien mellan semesterflighter till olika sköna platser.

Detta kort fungerar med Curve så möjligt slippa f/x upp till €2000 på spend samt €500 från ATM uttag med Black. Kom dock ihåg att inte använda det på hotellen så Ni får 90p.

Någon annan här med spendtankar?

Strawberry hade ju en trippelkampanj för några veckor sen om man bokade hotel t.ex. under juli månad. Om man betalar med kortet får man då trippelpoängen för kampanjen och sen även den nya kampanjen...?

Strawberry hade ju en trippelkampanj för några veckor sen om man bokade hotel t.ex. under juli månad. Om man betalar med kortet får man då trippelpoängen för kampanjen och sen även den nya kampanjen...?
Kampanjen för spend och kampanjen för poäng vid övernattning var två olika; så ja.

• Gilla
Reactions: hco
Det är ju oerhört bra. Om man har bokat en hotelnatt för 2000:- så får man ju 6000:- poäng + om man betalar med kortet under juli månad så får man ytterligare 6000 poäng.

Stordalen är generös med poäng bara man prickar kampanjerna!
Det är ju oerhört bra. Om man har bokat en hotelnatt för 2000:- så får man ju 6000:- poäng + om man betalar med kortet under juli månad så får man ytterligare 6000 poäng.

Dubbla och trippla bonuspoäng på alla köp i juli​

Under hela juli får alla som använder sitt Strawberry Mastercard dubbla bonuspoäng på alla köp, och trippla bonuspoäng på alla köp du gör med kortet på våra hotell. Alltså varje gång du betalar för ett hotellrum eller en restaurangnota på ett av våra trevliga hotell.

• Gilla
Reactions: hco
Toppen