Senaste nytt

Dubbla poäng med Strawberry Mastercard i juli 2024 (3x på hotellen)!

Om jag säger så här:

1 natt på Clarion Hotel Umeå kostade 1198kr.

Så här står det då:
21 JULI Clarion Hotel Umeå +1 198
21 JULI Clarion Hotel Umeå +119
21 JULI Clarion Hotel Umeå +239
22 JULI Mastercard trippel bonuspoäng +420

Kan det stämma?

Det här finns också däremellan:
21 JULI Mastercard dubbla bonuspoäng +92

Sen har jag flera Mastercard dubbla bonuspoäng här och där på 7-15 poäng för småutgifter såsom mat och bränsle.

Det är väldigt svårt att veta vilka poäng som hör till vad.

Det jag vet är att efter 22 juli står det inte trippel bonuspoäng någonstans fast jag har bott på hotell varje natt fram till 28 juli.
Det där stämmer inte, du bör ju få en bit över 1000 poäng för spend på kortet på hotellet.
Det bör finnas en post för 30p/100sek -> 359 poäng
Sen bör det även finnas en post för trippla poäng som då bör bara på 718 poäng.

För mig när jag betalade ett hotell för ca 5000SEK så har jag en post på 1543 poäng (Mastercard poäng strawberry) och en annan post på 3085 poäng (Mastercard trippel bonuspoäng). Den summan stämmer med att det skulle ge omkring 4500 poäng för spend på kortet på hotellet.

Det där stämmer inte, du bör ju få en bit över 1000 poäng för spend på kortet på hotellet.
Det bör finnas en post för 30p/100sek -> 359 poäng
Sen bör det även finnas en post för trippla poäng som då bör bara på 718 poäng.

För mig när jag betalade ett hotell för ca 5000SEK så har jag en post på 1543 poäng (Mastercard poäng strawberry) och en annan post på 3085 poäng (Mastercard trippel bonuspoäng). Den summan stämmer med att det skulle ge omkring 4500 poäng för spend på kortet på hotellet.

Då ska jag kontakta kundtjänsten, som sagt så saknar jag även poäng för flera efterföljande bokningar.

Toppen