Senaste nytt

Dubbla poäng med SAS Mastercard på sas.se bokningar 2-15 januari 2024

Capa

Medlem
SAS.jpg
 

Doctor-X

Medlem
Bara biljetter alltså, hoppas det inte blir en ny vana. Jag, och säkert många andra här, köper de allra flesta biljetter med Amex för försäkringen...
Var exakt samma kampanj förra året vid denna tiden:

Skrev detta då:

Intra-skandinavien är jag ok att inte ha AmEx försäkringen, tycker SAS MC räcker bra då. Long-hual är en annan femma, bokar alltid med AmEx - som räddat mig så många gånger, aldrig varit något snack där det kommit till försäkringsärenden som varit reserelaterade.

Passar mig perfekt då jag har en del jobbresor inom Sverige att boka in :)

Tror de dubbla poäng kampanjshelgerna (februari, maj, september, november) kommer fortsätta med inslag som denna och även sommarkampanjen med extrapoäng i utländsk valuta.

Haft lite killgissningar som inte slagit in här på senaste, tex dubbla/trippla poäng vid bokning i en lucka i Strawberys julkalender och dubbla statuspoäng hos SAS för flygningar i december. Får se om min killgissning om att SAS Mastercard bjuder på dubbla statuspoäng under en månad med låg spend (januari eller februari) - tror jag kommer få fel här med :p
 

Capa

Medlem
2-15 januari. Är det vanligt att man gör reklamen i efterhand?
Håller med om att det är märkligt. Jag fick den i mailen idag och det har till min förvåning inte postats något om detta på forumet, så det kom sannolikt idag.
Var det mailutskick som gick ut idag? Behöver man anmäla sig till kampanjen? Så många frågor! :p
Mailutskick idag ja. Man behöver inte anmäla sig :).
 
Toppen