Senaste nytt

Dubbla poäng med SAS Mastercard på sas.se bokningar 3-15 januari 2023

Doctor-X

Medlem
Jag bokar bara resor med Amex pga försäkringen.
Intra-skandinavien är jag ok att inte ha AmEx försäkringen, tycker SAS MC räcker bra då. Long-hual är en annan femma, bokar alltid med AmEx - som räddat mig så många gånger, aldrig varit något snack där det kommit till försäkringsärenden som varit reserelaterade.
 

FilipJ

Medlem
Det var ju passande, tänkte boka en milagrerun i dagarna nu till AMS, så några poäng till är ju alltid bra!

(speciellt efter fadäsen sist med Mastercards dubbla poäng kampanj där det blev ett praktfiasko= 1* bokade SAS flyg till San Fransisco som jag sedan ändrade till en bonusresa 2* Fröken Planning köpte en handväska från ett känt Franskt modehus dagen EFTER kampanjen... :eek: )

Så jag behöver tröstas med några extra poäng...
Du gör inte skäl för ditt namn! :O
 

palmen

Moderator
Hm är det nu man kan köra Curve?
(fan jag har verkligen inte fattat det kortet och ligger just nu oanvänt i plånkan för 5 euro /mnd)
Nej, Curve flyttar transaktioner framåt i tiden, inte bakåt.
Och det fungerar troligtvis inte på denna kampanj heller då köpte går genom Curve och inte sas.
 

intuition

Medlem
Hm är det nu man kan köra Curve?
(fan jag har verkligen inte fattat det kortet och ligger just nu oanvänt i plånkan för 5 euro /mnd)
Precis, man använder Curve på alla transaktioner man tror att man i framtiden vill fytta de till ett annat kort.
Dvs man måste använda sitt Curve löpande, lite på chans, för att ha en samling av redan genomförda transaktioner som man sedan kan flytta till ett annat kort, där de blir debiterade "idag". Dvs gamla transaktioner flyttas till nutid.
 

SimonXYZ

Medlem
Vilken trevlig överraskning! Jag missade detta mail och denna tråd, men bokade till Singapore i biz på sas.se den 12 jan. Mycket riktigt har jag dubbel post på saldot nu.
 
Toppen