Inga dubbla poäng på mitt konto heller :(
M Mikael S Medlem 28 September 2016 #62 WTP skrev: Men, det är konstigt att på point earner-kortet funkar kampanj men inte på huvudkortet Klicka för att utvidga... Samma sak här.
WTP skrev: Men, det är konstigt att på point earner-kortet funkar kampanj men inte på huvudkortet Klicka för att utvidga... Samma sak här.
henke12 Medlem 28 September 2016 #63 Diamantsupporten svarade mig att de inte kunde se huruvida jag var korrekt anmäld eller ej, De hänvisade mig till Mastercard.. Surt när jag har stora utgifter på G
Diamantsupporten svarade mig att de inte kunde se huruvida jag var korrekt anmäld eller ej, De hänvisade mig till Mastercard.. Surt när jag har stora utgifter på G
G gneken Medlem 29 September 2016 #65 WTP skrev: Nu har de hunnit ikapp både på huvud- och pointearnerkortet Klicka för att utvidga... Samma här. Dock inte på alla transaktioner. Får se vad som händer senare.
WTP skrev: Nu har de hunnit ikapp både på huvud- och pointearnerkortet Klicka för att utvidga... Samma här. Dock inte på alla transaktioner. Får se vad som händer senare.
Filip Medlem 29 September 2016 #66 Fungerar utmärkt för mig from 26/9, jag får "0 CAMPAIGN POINTS" på samtliga transaktioner mao 10 extrapoäng per hundralapp.
Fungerar utmärkt för mig from 26/9, jag får "0 CAMPAIGN POINTS" på samtliga transaktioner mao 10 extrapoäng per hundralapp.