Senaste nytt

Dubbla poäng med SAS MasterCard: mellan 2016-SEP-26 och 2016-OCT-09

Och som vanligt så fick jag inget erbjudande... bara haft Guldstatus sedan 1997, Diamant sedan det infördes, MC knytet till SAS sedan start...( likaså Diners samt ett AMEX Elite ) Jag är totalt mobbad av SAS... får inga mail om erbjudanden eller kampanjer ( jo jag har kollat mina mailinställningar i profilen )... drar in 170.000 - 200.000 poäng på bara flygresor och ännu mer på övrigt varje år...
-Undra om man är för bra/trogen kund så de inte tycker att de behöver bry sig om mig.... Kanske borde byta till Lufthansa MM för att se om SAS reagerar...

Och som vanligt så fick jag inget erbjudande... bara haft Guldstatus sedan 1997, Diamant sedan det infördes, MC knytet till SAS sedan start...( likaså Diners samt ett AMEX Elite ) Jag är totalt mobbad av SAS... får inga mail om erbjudanden eller kampanjer ( jo jag har kollat mina mailinställningar i profilen )... drar in 170.000 - 200.000 poäng på bara flygresor och ännu mer på övrigt varje år...
-Undra om man är för bra/trogen kund så de inte tycker att de behöver bry sig om mig.... Kanske borde byta till Lufthansa MM för att se om SAS reagerar...

Jag hade samma problem innan jag ringde till SAS och la in ny email i min profil. Har fått dom flesta erbjudandena efter det.

Passa på att plocka ut lite pengar till spelkontot på svenskaspel när detta erbjudande gäller. Man kan ju alltid skicka pengarna till sitt konto när just den spelaren som du skulle satsa på blir sjuk...

Satt i samma sits, mejlade supporten och de fixade erbjudandet åt mig =)

Ni som anmält er - kan ni se att anmälan att delta i kampanjen gjorts? Tror att jag anmälde mig.

Precis! Jag har anmält mig via länken jag fick i mailet. Men jag kan inte se någonstans att jag deltar i kampanjen. Kontaktade SEB och fick följande svar:

Hej!

Då vi på SEB Kort endast står för MasterCard-delen av ditt SAS EuroBonus World MasterCard kan vi tyvärr inte svara på din fråga.
Hör istället av dig direkt till SAS EuroBonus på telefonnummer 0770-727 727 eller via hemsidan EuroBonus - SAS

Med vänlig hälsning
SAS EuroBonus MasterCard
Kundservice

Iofs. de har rätt det är SAS kampanj fast jag hittar inget på Eurobonus sidor heller.
Jag får se när mina gårdagens transaktioner visas för att det står 10 Reward Points för en transaktion från helgen:

upload_2016-9-27_9-6-56.png

Hej!

jag kontaktade SAS Diamond supporten och de var mycket vänliga och hjälpte till så att SAS Eurobonus avdelning lade in detta eftersom jag inte fått mailet. De sa att min mailadress inte var korrekt registrerad. Det är hos SAS som registreringen ska ske inte SEB kort/Mastercard - därav att SEB kort inte hjälper till aktivt att lösa detta....

Toppen