Isf blir det svårtJag har ju inte fått nåt mail?
Isf blir det svårtJag har ju inte fått nåt mail?
Ändå för sent, om man försöker att registrera sig nu så får man följande svar:Jag har ju inte fått nåt mail?
Och som vanligt så fick jag inget erbjudande... bara haft Guldstatus sedan 1997, Diamant sedan det infördes, MC knytet till SAS sedan start...( likaså Diners samt ett AMEX Elite ) Jag är totalt mobbad av SAS... får inga mail om erbjudanden eller kampanjer ( jo jag har kollat mina mailinställningar i profilen )... drar in 170.000 - 200.000 poäng på bara flygresor och ännu mer på övrigt varje år...
-Undra om man är för bra/trogen kund så de inte tycker att de behöver bry sig om mig.... Kanske borde byta till Lufthansa MM för att se om SAS reagerar...
Satt i samma sits, mejlade supporten och de fixade erbjudandet åt mig =)Och som vanligt så fick jag inget erbjudande... bara haft Guldstatus sedan 1997, Diamant sedan det infördes, MC knytet till SAS sedan start...( likaså Diners samt ett AMEX Elite ) Jag är totalt mobbad av SAS... får inga mail om erbjudanden eller kampanjer ( jo jag har kollat mina mailinställningar i profilen )... drar in 170.000 - 200.000 poäng på bara flygresor och ännu mer på övrigt varje år...
-Undra om man är för bra/trogen kund så de inte tycker att de behöver bry sig om mig.... Kanske borde byta till Lufthansa MM för att se om SAS reagerar...
Ni som anmält er - kan ni se att anmälan att delta i kampanjen gjorts? Tror att jag anmälde mig.
Ja, jag sparar alltid skärmdumpar av sådant.Ni som anmält er - kan ni se att anmälan att delta i kampanjen gjorts? Tror att jag anmälde mig.