Senaste nytt

Dubbla poäng med SAS inom skandinavien augusti 2026

Jag är bara vanlig kund och fått erbjudandet
Jag är bara vanlig kund och har INTE fått erbjudandet. Å andra sidan tycker dom väl inte att jag behöver fler poäng då jag passerat 125k level poäng knappt halvvägs in i perioden. Jag har dock inga bokningar i nuläget och kommer nog försöka lägga kommande hos LH så det var ju synd att de inte försökte locka med lite extrapoäng.
 
Jag är vanlig svenne-kund och ser jag fick det igår runt 16 till min privata mail.
Vet inte om mitt eurobonus kanske taggats någonstans när mitt jobbs resebyrå köpt SAS biljett till mig.
 
Inte jag heller :-(
Verkligen inte schysst mot lojal LTG/EBD sedan många år. Jag flyger väl för mycket kanske?
 
Samma här.LTG & EBD med aktiv for work profil men inget mail…
surt då jag har brytpunkt i Juli för mitt sista år mot LTD och en busy höst framför mig.
 
Toppen