jonatan79
Medlem
Jag är bara vanlig kund och fått erbjudandet
Jag är EBD och har en (inaktiv) SAS for Work-profil men har inte fått erbjudandet.
Jag är bara vanlig kund och fått erbjudandet
Jag är bara vanlig kund och har INTE fått erbjudandet. Å andra sidan tycker dom väl inte att jag behöver fler poäng då jag passerat 125k level poäng knappt halvvägs in i perioden. Jag har dock inga bokningar i nuläget och kommer nog försöka lägga kommande hos LH så det var ju synd att de inte försökte locka med lite extrapoäng.Jag är bara vanlig kund och fått erbjudandet