Senaste nytt

Dubbla poäng Med SAS Eurobonus Mastercard 27-29 September 2019

Nu verkar många ha fått sina poäng. Är det fler än jag som inte har fått några än? Jag är lite lite sugen på att höra av mig trots att det inte är november än.
Är det bråttom? Annars verkar det ju funka ganska bra, och de har ju trots allt gett dig en tidsplan som verkar realistisk. Då kanske det är bättre att spara på det krutet.

Kan inte se mina heller. Skickade ett meddelande till kundtjänst och efterlyste poängen.
'
2019-10-15, 16:34:01
Hej!

Dessvärre har det blivit någonting fel i systemet som gjort att de dubbla poängen inte registrerats som de ska. Vi kommer självklart se till att dessa poäng efterregistreras för dig. Det kan bli en viss fördröjning innan du kommer se de pålagda poängen.

Önskar dig en fortsatt fin dag!

Med vänlig hälsning

Elin

SAS EuroBonus Mastercard
Kundservice
'

Jag kontaktade dem igen. Det känns lite som ruta ett när jag läser svaret. Om det är någon annan som inte ser sina poäng på EB-Mastercard-kontot än tror jag inte att ni kommer att ha dem på ert EB-konto i november om ni inte trycker på. Första gången jag kontaktade dem sa de att de inte kunde se att anmälan fanns (jag är dock helt säker på att jag anmälde mig, vilket jag informerade dem om). Med svaret nedan känns det som att vi inte är klara än.

2019-10-18, 12:05:44
Hej!

Tack för ditt mail!

Vi tar ärendet vidare, och kontrollerar mot anmälningslistan, och registrerar dom saknade poängen om anmälan finns,

Önskar er en trevlig dag!

Med vänlig hälsning

Jessica

Ja, efter detta känns det inte fel. Jag kommer ihåg att jag funderade på att ta screen shot efter att ha klickat på länken, men bestämde mig för att det helt säkert inte behövdes då det har funkat alla andra gånger. Vi får väl se hur det slutar. Det är bara 7000 poäng det handlar om, men detta är ju liksom lite av poängen med detta kort för mig. Jag behöver inte Fly Premium då jag bara bokar *A awards och jag behöver inte 12000 baspoäng då jag kommer upp i diamant utan.

Toppen