Ingen aning, fått ett nytt kort precis, kommer inte aktivera förens kampanjen är över.Någon som har erfarenhet av att det kan bli strul med kampanjen, om man fått ett nytt kort sedan man anmälde sig till kampanjen ?
Eller anmälan är knutet till det kontot man har hos SEB som innefattar alla kort (PointEarner och SAS MC Prem)?
Klassas det inte som uttag längre?Tänkte som många andra betala räkningar med MC via Billhop denna helg. Hur ska jag göra för att få poängen. Om jag gör klart betalningen nu idag så står det att betaldatum är den 27e. Men är det när jag inne på billhop gör klart betalningen, alltså nu om typ 10 minuter, eller är det billhops betalningsdatum till MC som är avgörande?
Bara att betala in samma kontonummer och OCR-nummer som vanligt? Precis höjt min kreditgräns på mitt NC MC för att kunna handla på det ist för SAS MC via Curve sedan 13:e sept.Glöm inte att det kan vara en bra idé att göra en extra inbetalning så här dagen före shoppingrallyt, för att minska risken att slå i kredittaket...
Precis så. Samma bg nr och samma ocr nr.Bara att betala in samma kontonummer och OCR-nummer som vanligt? Precis höjt min kreditgräns på mitt NC MC för att kunna handla på det ist för SAS MC via Curve sedan 13:e sept.
frågan är om man ska jobba hela kontantlimiten(10.10.4) på endast revolut och betala räkningar därifrån eller om man ska jobba betalo/billhop.