Senaste nytt

Dubbla poäng Med SAS Eurobonus Mastercard 27-29 September 2019

palmen

Moderator
Har inte heller fått kampanj poängen. Nu är det väldigt lite det rör sig om, men hade tänkt spendera lite idag som nu inte lär bli av.
 

Kris

Medlem
Screenshot_20190929_105049_com.sebkort.sase.png
Jag ser fortfarande inte några poäng från köpen via appen. Var ser ni era poäng?
Klicka på EuroBonus i appen. Sök sen efter poster från aktuellt tidsintervall.
 

andersson.j

Medlem
Än så länge ser jag inga "CAMPAIGN POINTS", bara "REWARD POINTS", för alla helgens transaktioner, ca 80k. Ingen av dem är dock bokförda ännu, bara reserverade. Inklusive de ca 30 transaktionerna jag flyttade med Curve GBiT 06.00 i fredags och en del onlineshopping på fredag morgon.

Intressant nog nekads inga av mina GBiT denna gång trots att jag flyttade dem i ganska snabb följd, ca 1 GBiT/min. Sist tog det alltid stopp efter ~3 st. Jag har lyckats tillfälligt spärra detta kort många gånger. Kanske har jag äntligen tränat min fraud-algoritm? :D

Jag börjar bli lite orolig att allt kommer bokföras på måndag eller att min kampanjaktivering inte tagit. Jag följer @vegasbabys tips och tar screenshots på reservationsdatumen. Jag är väldigt säker på att jag aktiverat kampanjen, men jag verkar tyvärr inte ha sparat någon screenshot denna gång (lesson learned!). Jag har inte fått något påminnelsemail vilket kanske kan styrka att jag redan aktiverat.

Jag har jobbat hårt på att styra om så mycket spend som möjligt till detta kort just denna helg så jag kommer bli ganska bitter om jag missar 12k poäng...
 

Syversen

Medlem
Bra shoppinghelg. Renovering i sommarstugan pågår för fullt så kakel, badkar och en förbränningstoalett för knappt 40 000kr är beställt. Toaletten dessutom inköpt via SAS Webshopping hos en aktör som har 35p/100kr. Total spend drygt 70k under kampanjen :)
 
Toppen