Senaste nytt

Dubbla poäng Med SAS Eurobonus Mastercard 12-14 Februari!

Angående uppgifterna så är det väl bara ange Land och IBAN numret. Företagsnamn skulle jag skriva Centrala Studiestödnämnden.
Att ange persnr + namn och adress går väl fint i referensrutan, men ja angående adressen, vet inte hur noga det är.

Inte till myndigheter med andra mottagare har det gått fint för mig att använda IBAN, även om det är "tänkt" för utlandsboende.

Har du provat, eller någon annan med input?
 

t90tho

Medlem
Har du provat, eller någon annan med input?
Jag har använt IBAN, företagsnamn CSN.
Under referens har jag skrivit
xxxxxxxxxx ocr


Där xxxxxxxxx är ocrnumret för betalning.

Har fungerat klockrent ett antal gånger.

Jag tror fortfarande Revolut har begränsing på antal tecken, 12, som skickas med i referensen, någon som vet om detta ändrats?
 

Matore

Medlem
Inser att jag inte fått någon bekräftelse på kampanjen. Inser också att möjligheten att få hjälp nu är minimal. Men vem kontaktar man för att få hjälp?
 

Albeldo

Medlem
Finns det någon gräns på hur mycket man kan betala via Betalo med MC Premium? Jag försöker göra en betalning men får meddelande om "Medges ej" trots att jag är under kreditgränsen.
 

Berglund

Medlem
låta den utländska adressen stå kvar eller byter ni till den svenska adressen efter betalning?
Du menar att du tänker fuska? Uppehåller du dig långvarigt utomlands, då underrättar du förstås CSN om det samt hur länge det förväntas fortgå. Om du inte har för avsikt att uppehålla dig långvarigt utomlands, låter du förstås bli att ändra adress. BC uppmuntrar inte till fusk eller oärligt beteende.
 
Toppen