Senaste nytt

Dubbla poäng med SAS EuroBonus Dines Club kort mellan 10-12 maj 2013

Attans!! Jag som funderade för några veckor sen att skaffa diners! Hinner man få kortet tills dess tror ni?

Last edited:
Presentkort på Coop är svårslaget.:)
Sen finns det ju IKEA , Systembolaget, XXL med mera.
30000 eb poäng borde kunna ordnas.

Nej det blir mer. 7000 eb poäng till för min lägenhet i Stockholm som ska betalas med diners club då.:)

Varsågod, härr är mitt tips till dessa dagar för att få ordentligt med poäng alldeles gratis. (säg inget till någon bara).

Åk till någon affär där su har öppet köp o h handla för en grotesk mängd pengar. Betala med ditt Dinerskort. eftersom du nu har öppetköp på Diamantringen du betalat med ditt Diners lämnar du till aka den i samma skick men stoppar in ett annat kort i betalkortsmaskinen. Vips så har du ett nollsummespel i din plånbok men massor av nya poäng.

Happy shopping:)!

Varsågod, härr är mitt tips till dessa dagar för att få ordentligt med poäng alldeles gratis. (säg inget till någon bara).

Åk till någon affär där su har öppet köp o h handla för en grotesk mängd pengar. Betala med ditt Dinerskort. eftersom du nu har öppetköp på Diamantringen du betalat med ditt Diners lämnar du till aka den i samma skick men stoppar in ett annat kort i betalkortsmaskinen. Vips så har du ett nollsummespel i din plånbok men massor av nya poäng.

Happy shopping:)!

Och det är helt säkert då? För då ser man ju ganska lättförtjänta poäng :eek:
har du gjort det och de fungerade?

Toppen