Senaste nytt

Dubbla poäng med SAS EuroBonus Dines Club kort mellan 10-12 maj 2013

Dr. Miles

Expert
Vet någon vad som händer om jag exempelvis bokade ett hotell på hotels.se den 11 maj för 70 000 kr (bara ett exempel) och sedan i augusti avbokar hotellet. Då har jag ju fått mina dubbla poäng och de 70 000 kronorna kommer tillbaka till mitt dinerskort. Kan mina extrapoäng då krävas tillbaka på något sätt?
Jag vet inte vad som händer med kampanjpoäng (dubbla/trippla poäng) men vanlig extrapoäng krediteras tillbaka på nästa faktura.
 

Gus

Medlem
Jag vet inte vad som händer med kampanjpoäng (dubbla/trippla poäng) men vanlig extrapoäng krediteras tillbaka på nästa faktura.

Och vad händer om jag inte handlar något mer på kortet detta året? Poängen kan väl knappast tas bort från min eurobonus sida? Tänk om jag redan bokat en bonusresa.
 

NotRyan

Medlem
Och vad händer om jag inte handlar något mer på kortet detta året? Poängen kan väl knappast tas bort från min eurobonus sida? Tänk om jag redan bokat en bonusresa.

Det lär bli ett minussaldo som hänger med och räknas av om du köper något mer på kortet.

Det lär inte vara så många som gör så där och dessutom sedan avslutar kortet, att det skulle vara ett stort problem..

Mvh
/NotRyan


Mvh
/NotRyan
 
Toppen