Senaste nytt

Dubbla poäng med SAS Eurobonus Diners Club 22-24 november 2013

Har inte lyckats alls bra för mig att använda dinerskortet under poängkampanjen. Visade sig vid försök att använda presentkortet på systemet idag att det var tomt! Hade kvitto på insatt 5000kr men kassörskan hade gjort något fel så inget drogs från kortet och inget sattes in på presentkortet. Tur att det inte var ett kort jag skulle ge bort! Personalen sa att butikschefen skulle höra av sig till mig för kompensation för misstaget! Några poäng fick jag dock inte!:(

Märkligt, de måste ju haft en diff i sin bokföring om de printat ett insättningskvitto till dig.
 

Fredrik

Medlem
Jag har sett att ett av mina köp inte dragits än. Det handlar om ett hotell med förköp och jag börjar misstänka att de drar pengarna i samband med att jag bor där. Är det någon som vet om jag får dubbla poäng ändå?
 

drW

Medlem
Märkligt, de måste ju haft en diff i sin bokföring om de printat ett insättningskvitto till dig.

Det hade de! När jag kom in och skulle betala med presentkortet insåg de vem jag var. Alla i personalen var medvetna om det inträffade. Ska in och handla lite till på måndag. Får nog prata med butikschefen då.
 

drW

Medlem
Kanske det;) Tor dock mest på relativt liten ort och något udda inköp:D
Pratade med butikschefen som hade en liten påse förberedd med alkoholfritt bubbel och en Vacu Vin Rapid Ice Champagnekylare.
De är trots allt mycket trevliga på mitt lilla systembolag!
 

hallgren

Medlem
Med tanke på att det annonserades en månad i förväg förra året så känns det ju inte så troligt att det kommer något liknande i år.
 
Vet du det eller är det bara en känsla?
Skulle ju vara tråkigt :( Jag som sett fram emot att inhandla årets 25KSEK presentkort på bolaget.
Novemberkampanjen brukar annonseras en månad i förväg - jag har ännu inte sett något. Dessutom hade Diners ingen kampanj i maj vilket de hade året innan.
 
Toppen