Senaste nytt

Dubbla poäng med SAS Eurobonus Diners Club 22-24 november 2013

Sakoz

Medlem
Det blev till att fylla upp lagret lite extra med datorer och tillbehör samt en del stora poster på Kjell & Co. :)

När jag skulle köpa 5 presentkort på H&M a 500 SEK, gick något "possible fraud larm" och väktare tillkallades (dock väldigt diskret), manuell kontroll gjordes och det var inga problem, artigt och professionellt.

Efter ha tankat på Statoil, köpt olja m.m. så frågade jag om jag kunde köpa presentkort på bränsle och biltvätt. Den unge mannen såg lite konfunderad ut men sa sedan,

-Ja det är ju en annorlunda julklapp.
-Nej det är ingen julklapp, det är till mig och min bil. :)

Sen förklarade jag det hela för honom, och han bara skrattade. :) Så medan jag körde till biltvätts kön, gjorde han ordning presentkotten, den notan gick på 11.500 SEK

Nu har jag bara några webshops inköp kvar men dom ställena kan jag bara använda Mastercardet på.
Får se om jag orkar till ICA Maxi och storhandla, dom tar Diners.

Så hittills har jag kommit upp i 83'
Det är jobbigt att shoppa med förkylning och feber i kroppen.
 
Last edited:

Friskytten

Medlem
Upptäckte i helgen att Inkclub har rakblad och skovårdsprylar... säkert känt av er andra?

Blev bra köp med 76+40=116p per hundralapp :)
 

drW

Medlem
Köpte i helgen superpresentkort på presentkortstorget. Fick bekreftelse på köpet direkt men inget presentkort. Var i kontakt med dem idag och de säger att köpet inte gått igenom av någon anledning. Irriterande!:mad:
 

Glenn E

Medlem
Köpte i helgen superpresentkort på presentkortstorget. Fick bekreftelse på köpet direkt men inget presentkort. Var i kontakt med dem idag och de säger att köpet inte gått igenom av någon anledning. Irriterande!:mad:

Det där hände mig för ett år sedan vid förra kampagnen.
Därför slutade jag att handla av dem.
Märkligt att de inte har löst detta ännu.
Men jag tycker att om det inte funkar smidigt är det bättre att låta bli.
 

drW

Medlem
Har inte lyckats alls bra för mig att använda dinerskortet under poängkampanjen. Visade sig vid försök att använda presentkortet på systemet idag att det var tomt! Hade kvitto på insatt 5000kr men kassörskan hade gjort något fel så inget drogs från kortet och inget sattes in på presentkortet. Tur att det inte var ett kort jag skulle ge bort! Personalen sa att butikschefen skulle höra av sig till mig för kompensation för misstaget! Några poäng fick jag dock inte!:(
 
Toppen