Japp, sorry. I SAS Eurobonus Mastercardappen har jag lämnat meddelanden och fått snabba, positiva svar varje gång.Mastercard?
Japp, sorry. I SAS Eurobonus Mastercardappen har jag lämnat meddelanden och fått snabba, positiva svar varje gång.Mastercard?
Oh, det var ju första tisdagen i månaden redan igår. Sålunda klarade SEB av att inte få med en enda poäng från kampanjen till EB-kontot den här månaden. Man undrar ju nästan om det var uttänkt.
Visa bifogad bild 175317
Jaja, poängen kommer ju förr eller senare (typ 7 juli ) men jag hade hyfsad spend och såg fram mot lite poäng att spendera nu.
Dom jobbar väl med att försöka förbättra kassaflöde åt båda hållen. Först korta betaltiderna till kunderna och sen förlänga till leverantören.Oh, det var ju första tisdagen i månaden redan igår. Sålunda klarade SEB av att inte få med en enda poäng från kampanjen till EB-kontot den här månaden. Man undrar ju nästan om det var uttänkt.
Nej, nu fungerar det inte längre att få poäng på CSN ser jag på mitt kontoutdrag.Nej, du får inte längre poäng med att betala med SAS MC.
Detta är extra frustrerande, jag sökte i mejlkorgen och har inte fått mejl sedan oktober förra året.Den brukar vara personlig. Jag hsr inte fått något mail vid de senaste kampanjerna heller, men håll utkik i sas-appen så dyker det nog upp där om ett tag