Senaste nytt

Dubbla poäng från 29 till 31 maj 2026 på alla köp med SAS EuroBonus Mastercard Premium.

Oh, det var ju första tisdagen i månaden redan igår. Sålunda klarade SEB av att inte få med en enda poäng från kampanjen till EB-kontot den här månaden. Man undrar ju nästan om det var uttänkt.
Skärmavbild 2026-06-03 kl. 21.08.04.png

Jaja, poängen kommer ju förr eller senare (typ 7 juli ) men jag hade hyfsad spend och såg fram mot lite poäng att spendera nu.

Oh, det var ju första tisdagen i månaden redan igår. Sålunda klarade SEB av att inte få med en enda poäng från kampanjen till EB-kontot den här månaden. Man undrar ju nästan om det var uttänkt.
Visa bifogad bild 175317

Jaja, poängen kommer ju förr eller senare (typ 7 juli ) men jag hade hyfsad spend och såg fram mot lite poäng att spendera nu.

Otur broder. Jag hade tur denna gång.
645469c7ff838deff915697d8694feac.jpg

Dom jobbar väl med att försöka förbättra kassaflöde åt båda hållen. Först korta betaltiderna till kunderna och sen förlänga till leverantören.

Edit: Noterar dock att jag lyckades få in majoriteten på ”rätt” sida om månadsskiftet.

Toppen