Menar du att det inte framgick under själva signeringen hur mycket du skulle betala i kronor?Men det framkom inte förens efter signeringaen att de hade ändrat från de 0 poäng som jag lade in till 240 000 som delbetalning...
Jo men inte att det låg en massa poäng i potten… iom att första köpet på 30 k inte gick igenom så var jag bara fokuserad att få igenom 25 k, observerade inte för försent att beloppet var på 17 k… Men fortsättning följer…Menar du att det inte framgick under själva signeringen hur mycket du skulle betala i kronor?
Hur mycket har du spenderat senaste 1-2 månaderna i förhållande till din köpgräns? Har du toppat upp genom att betala in mer?Har tydligen lyckats GBITa sönder mitt SASMC. Under dagen har jag inte lyckats flytta en enda transaktion och när jag idag bokade biljetter på SAS så gick betalningen inte igenom. Jag har inte fått något meddelande från spärrservice och är långt från kreditgränsen. Trist!
Köpte på Amazon idag. Pengar drogs direkt.Amazon brukar dra pengarna när de skickar varan.. så Amazon brukar inte vara bra för dubbelpoängshelger
Hur mycket har du spenderat senaste 1-2 månaderna i förhållande till din köpgräns? Har du toppat upp genom att betala in mer?
Har själv i stort sett inte använt kortet sen senaste poänghelgen för att inte ha någon underliggande belastning samt gjort en inbetalning i veckan så jag hade ett positivt saldo på ca 60k.
När jag kom upp i min köpgräns så kunde jag inte längre göra större inköp men sammantaget med diverse mindre köp så har jag lyckats gå över köpgränsen med ca 25k (har pga förbetalningen ca 35k ytterligare tillgängligt men nu gick inte ens ett köp på 300 igenom så är nog stopp).
Samma här. Har inte alltid varit så dock. Kan ha att göra med om det man köper levereras av amazon själva eller om det är någon på amazon marketplace kanske?Köpte på Amazon idag. Pengar drogs direkt.
Kan vars så. Detta var från Amazon Europe.Samma här. Har inte alltid varit så dock. Kan ha att göra med om det man köper levereras av amazon själva eller om det är någon på amazon marketplace kanske?
Sent from my Pixel 8 using Tapatalk
Knappt använt kortet sedan senaste dubbelhelgen. Utnyttjat ca 70% av min kredit. Lite trist men världen går inte under.Hur mycket har du spenderat senaste 1-2 månaderna i förhållande till din köpgräns? Har du toppat upp genom att betala in mer?
Har själv i stort sett inte använt kortet sen senaste poänghelgen för att inte ha någon underliggande belastning samt gjort en inbetalning i veckan så jag hade ett positivt saldo på ca 60k.
När jag kom upp i min köpgräns så kunde jag inte längre göra större inköp men sammantaget med diverse mindre köp så har jag lyckats gå över köpgränsen med ca 25k (har pga förbetalningen ca 35k ytterligare tillgängligt men nu gick inte ens ett köp på 300 igenom så är nog stopp).