Senaste nytt

Dubbla poäng för ditt Mastercard 26-28 maj 2023. Anmäl dig senast 17/5

I samband med att jag anmälde mig till kampanjen fick jag endast ett blankt mail tillbaka från SAS. Var några andra här i tråden som verka fått samma, försökte anmäla mig igen via länken - men fick då meddelandet att jag redan var anmäld. Skickade ett meddelande via SAS MC appen förra veckan för att försäkra mig om att jag var anmäld, fick svar tillbaka i dag (sannolikt pga långhelg förra veckan) att mitt namn inte är med i listan över anmälda till kampanj helgen? Gissar att det är helt kört nu, men ska ringa SAS MC imorgon och fråga varför det inte funkade.
Tar alltid skärmdump på sidan där det står att man är anmäld efter anmälan. Varsegoda
b4e6b27767047d8ad92beda8612b7b71.jpg
 

Erik M

Medlem
Nån som kan rekommendera bra sätt att göra köp i utländsk valuta online?
För mig har det bland annat funkat att köpa krypto på coinbase.com
 

Doctor-X

Medlem
Tar alltid skärmdump på sidan där det står att man är anmäld efter anmälan. Varsegoda
b4e6b27767047d8ad92beda8612b7b71.jpg
Tack @Cristoffer Cedergren!

Ringde in till kundtjänst idag och fick ett helt annat svar - de lät meddela att jag var anmäld. Jag bad att få det skriftligt, så de skrev ett meddelade som bekräftar detta via meddelandetjänsten i appen/hemsidan - om det ev. skulle bli problem är det bättre att ha det bekräftat i skrift än muntligt.
 

P-L

Medlem
Nån annan som har problem med att göra köp på nätet? Funkade fint under morgonen men nu har det havererat helt. 30 min telefonkö...
 

Gumster

Medlem
Hej,
Någon mer som får felmeddelandet "Preauth on new card wasn't authorised" när ni ska flytta större transaktioner från ett kort med Betalotransaktion till Sas EuroBonus MC?
 

Tonton

Medlem
Hej,
Någon mer som får felmeddelandet "Preauth on new card wasn't authorised" när ni ska flytta större transaktioner från ett kort med Betalotransaktion till Sas EuroBonus MC?

Nej, men det är för att det är just Betalo? SAS MC har begränsningar på dessa tjänster.
 

Brandten

Medlem
Jag var inte nervös när jag skulle gifta mig.
Jag var inte nervös när jag skulle byta jobb.
Jag var inte nervös när vi fick barn.

Men nu... NU jävlar är det nervöst att det blir något fnurr på första GBIT. :p
Är det så enkelt att jag går in i Curve, markerar transaktionen på 22k och klickar GBIT till SAS MC?
 

TP12

Medlem
Jag var inte nervös när jag skulle gifta mig.
Jag var inte nervös när jag skulle byta jobb.
Jag var inte nervös när vi fick barn.

Men nu... NU jävlar är det nervöst att det blir något fnurr på första GBIT. :p
Är det så enkelt att jag går in i Curve, markerar transaktionen på 22k och klickar GBIT till SAS MC?
Svårare än så är det inte :)
 
Toppen