Ja, Billhop och Betalo klassas som "kontantbetalningar" och är förenade med en gräns om 10k per 24h (och nån ytterligare gräns, typ 20k per 4 dygn?). Verkar alltså som om Revolut även klassas som kontantbetalning (dvs hålls inom samma pott).Jag har lyckats betala 10.000 kr med Billhop. Men nu nekas alla försök att fylla på Revolut (även med rätt låga belopp som t.ex. 5000 kr). Möjligt att detta 10.000 kr limit gäller inte per tjänst utan per tidsenhet (dag? vecka? månad???). Har inte testat med Betalo än (pga avgift) men ska nog göra det senare.
Ja, Billhop och Betalo klassas som "kontantbetalningar" och är förenade med en gräns om 10k per 24h (och nån ytterligare gräns, typ 20k per 4 dygn?). Verkar alltså som om Revolut även klassas som kontantbetalning (dvs hålls inom samma pott).
Bra tajming att beställa en nylanserad Iphone idag, mindre bra att den är dyrare än bilen är värd...
OT: Men hoppas du la den via SAS Shopping då så blir det lite extra poäng.Jag lade order på en Apple Watch S4 igår, men har inte ens en reservation för detta ännu, så man undrar när pengarna faktiskt dras.
OT: Men hoppas du la den via SAS Shopping då så blir det lite extra poäng.![]()
OT: Men hoppas du la den via SAS Shopping då så blir det lite extra poäng.![]()
Suck. Typiskt. En anledning att inte hänga på låset och beställa om några månader när priset gått ner OCH man får poäng.Tyvärr får man inga poäng om man köper nya dyra prylar hos Apple...
Shoppa och tjäna EuroBonus poäng - SAS
Med risk för OT; är de någon fler som ej kan logga in på sitt konto?
Om inte; Kan de ha å göra med att jag typ nyss maxade ut min kredit med kortköp a 66k![]()