Senaste nytt

Dubbla poäng 14-16 Sep, SAS Mastercard Premium

Jag har lyckats betala 10.000 kr med Billhop. Men nu nekas alla försök att fylla på Revolut (även med rätt låga belopp som t.ex. 5000 kr). Möjligt att detta 10.000 kr limit gäller inte per tjänst utan per tidsenhet (dag? vecka? månad???). Har inte testat med Betalo än (pga avgift) men ska nog göra det senare.
Ja, Billhop och Betalo klassas som "kontantbetalningar" och är förenade med en gräns om 10k per 24h (och nån ytterligare gräns, typ 20k per 4 dygn?). Verkar alltså som om Revolut även klassas som kontantbetalning (dvs hålls inom samma pott).

Ja, Billhop och Betalo klassas som "kontantbetalningar" och är förenade med en gräns om 10k per 24h (och nån ytterligare gräns, typ 20k per 4 dygn?). Verkar alltså som om Revolut även klassas som kontantbetalning (dvs hålls inom samma pott).

Jepp nu när det har gått 24 timmar har jag kunnat dra ytterligare 10k (körde uppdelad via Revolut och Billhop). Borde vara 6000 EB poäng än så länge. Härligt.

Billhop accepterar också Revolut kort (finns egentligen ingen anledning för att inte använda EB MC direkt men ville bara veta om det gick). Betalo däremot inte, verkar det som. När jag ville lägga till kortet stod det alltid "denied by defender".

Last edited:
Med risk för OT; är de någon fler som ej kan logga in på sitt konto?

Om inte; Kan de ha å göra med att jag typ nyss maxade ut min kredit med kortköp a 66k :eek:

Toppen