Senaste nytt

Dubbla poäng 14-16 Sep, SAS Mastercard Premium

Nu har jag bara använt Billhop för en Amexbetalning men då ser jag att den registrerats samma dag som jag gjorde betalningen på Billhop.
Borde väl isåfall funka att betala på fredagen, eller?

Ett ytterligare tips för tjäna lite ytterligare poäng i denna kampanj är att ”flytta utomlands” ett tag och på så sätt få möjligheten att betala tillbaka sin studieskuld till CSN med kreditkortet.

Ett ytterligare tips för tjäna lite ytterligare poäng i denna kampanj är att ”flytta utomlands” ett tag och på så sätt få möjligheten att betala tillbaka sin studieskuld till CSN med kreditkortet.
Antar att det inte bara är att "flytta utomlands"? Eller går det bara skriva till CSN att man bor i utlandet? Görs det någon kontroll?

Ringde in till dem och berättade att jag inte fått mailet. De sa att du registrerat mig på kampanjen, varpå min följdfråga var om jag får någon bekräftelse på det, vilket tydligen var en omöjlighet. Får hålla tummarna för att mina planerade inköp under perioden genererar dubbla poäng!

Bara för att dubbelkolla: Det var alltså SAS du ringde och inte SEB?

Angående GDPR så kan det kanske förklara varför inte heller jag fått det. Kan inte minnas (vad jag vet) att jag godkänt någonting kring det. Godkände du det via sas.se eller bockade de av att du godkänt det när du var i kontakt med dem?
Jag mailade SAS och fick svar att jag var anmäld till kampanjen. Hoppas verkligen att det fungerar för kyl/frys är paj, men jag vill inte köpa nytt förrän nästa helg.

Vad gäller GDPR så kan jag inte hitta något mail som ska godkännas och de kunde inte skicka ut det igen. Har någon annan fått mail gällande GDPR?

Man ska inte vara för sent ute. Idag är sista dagen att anmäla sig till kampanjen, men när jag kontaktade SAS (jag fick inte heller något mail), så är svaret helt enkelt att "de som kan lägga in mig inte jobbar på helger". Och så var det med det helt enkelt.

Toppen