Ja så länge du väljer omedelbar betalning.Nu har jag bara använt Billhop för en Amexbetalning men då ser jag att den registrerats samma dag som jag gjorde betalningen på Billhop.
Borde väl isåfall funka att betala på fredagen, eller?
Antar att det inte bara är att "flytta utomlands"? Eller går det bara skriva till CSN att man bor i utlandet? Görs det någon kontroll?Ett ytterligare tips för tjäna lite ytterligare poäng i denna kampanj är att ”flytta utomlands” ett tag och på så sätt få möjligheten att betala tillbaka sin studieskuld till CSN med kreditkortet.
Det räcker med att ändra sin adress på CSN:s hemsida. Ingen kontroll görs. Tänk på att ändra så att alla utskick görs via email och inte via fysisk post.Antar att det inte bara är att "flytta utomlands"? Eller går det bara skriva till CSN att man bor i utlandet? Görs det någon kontroll?
CSN svar: Kan jag betala med kort till CSN? - CSNAntar att det inte bara är att "flytta utomlands"? Eller går det bara skriva till CSN att man bor i utlandet? Görs det någon kontroll?
I princip kan man också gå in och ändra, betala med kort och sedan direkt ändra tillbaka.Det räcker med att ändra sin adress på CSN:s hemsida. Ingen kontroll görs. Tänk på att ändra så att alla utskick görs via email och inte via fysisk post.
Jag mailade SAS och fick svar att jag var anmäld till kampanjen. Hoppas verkligen att det fungerar för kyl/frys är paj, men jag vill inte köpa nytt förrän nästa helg.Bara för att dubbelkolla: Det var alltså SAS du ringde och inte SEB?
Angående GDPR så kan det kanske förklara varför inte heller jag fått det. Kan inte minnas (vad jag vet) att jag godkänt någonting kring det. Godkände du det via sas.se eller bockade de av att du godkänt det när du var i kontakt med dem?