Senaste nytt

Dreamlinereländet för Norwegian verkar aldrig ta slut

Vem vågar resa till USA utan bagage, tullarna blir tokiga och ser rött :D

Vem vågar resa till USA utan bagage, tullarna blir tokiga och ser rött :D

Har jag aldrig upplevt. En enda gång har en tullare kommenterat detta och frågade om jag glömt plocka ut baggaget.

Om svenska tullen skulle kolla upp hur mycket baggage man reser ut med kontra man reser hem med skulle nog bemanningen kunna se annorlunda ut...

P.S Att komma hem med nya väsjkor varje gång känns lite jobbigt. Var förvarar man alla dessa resväskor?? ;)

Har jag aldrig upplevt. En enda gång har en tullare kommenterat detta och frågade om jag glömt plocka ut baggaget.

Om svenska tullen skulle kolla upp hur mycket baggage man reser ut med kontra man reser hem med skulle nog bemanningen kunna se annorlunda ut...

P.S Att komma hem med nya väsjkor varje gång känns lite jobbigt. Var förvarar man alla dessa resväskor?? ;)
Är nog slut med det nu. Har köpt fyra nya de senaste fyra USAresorna så nu är hela familjen utrustade med nya väskor.

Ser att Oakland flighten idag nu är skjuten ytterligare 20 minuter till 22:50. DY7006 räknar de med ankommer 21:15 (istället för 11:15). Räknar de med att vända den på lite drygt 1,5 timmar? Det låter lite tight för en långdistansflygning.

De brukar nog kunna vända en långdistanskärra på 90 minuter. Hur kvaliten på städningen blir vet jag dock inte...

Med deras tur just nu håller jag en öl på nästa BC event att de inte kommer klara att gå 22:50 (om det nu är det inkommande planet de skall vända till Oakland). Sätter du emot AABack2ARN?

Nja, det gör jag kanske inte. Med min otur i spel (och det skulle ju vara taskigt mot alla passagerare ombord) skulle de kanske fixa en turnaround på 90 minuter men sedan skulle de krocka med en vilt springande älg på Arlanda och flyget skulle därefter bli ytterligare 18 timmar sent... :(

Nja, det gör jag kanske inte. Med min otur i spel (och det skulle ju vara taskigt mot alla passagerare ombord) skulle de kanske fixa en turnaround på 90 minuter men sedan skulle de krocka med en vilt springande älg på Arlanda och flyget skulle därefter bli ytterligare 18 timmar sent... :(

En älg från Boeing såklart!

Toppen