Konstigt att SAS inte utnyttjar detta för sin PR. Nästa gång ett Norwegian plan pajar nånstans, och SAS har en A340 tillgänglig borde dom skicka iväg den och hämta passagerarna. Visst kostar soppan 1 mille, men mediautrymmet dom skulle få, skulle vara värt mycket mycket mer.
Konstigt att SAS inte utnyttjar detta för sin PR. Nästa gång ett Norwegian plan pajar nånstans, och SAS har en A340 tillgänglig borde dom skicka iväg den och hämta passagerarna. Visst kostar soppan 1 mille, men mediautrymmet dom skulle få, skulle vara värt mycket mycket mer.
SAS har inga maskiner som står och väntar på jobb.
SAS drabbas i bland av teknikproblem, men löser problemet på ett smidigare sätt för sina passagerare, för att inte säga att SAS tar hand om sina kunder.
DY7045 skulle ha gått igår, uppskjuten till tidigast imorn![]()
DY7045 skulle ha gått igår, uppskjuten till tidigast imorn![]()
Står som inställd nu på Norwegians hemsida.
Nej, den är inte inställd. Dom byter bara datum och då står förra datumet som inställd.