Senaste nytt

Dreamlinereländet för Norwegian verkar aldrig ta slut

D

Deleted member 4971

Guest
Funderar nästan på att ta ledigt och ställa mig i gate och förklara för samtliga vad dom har rätt till i ersättning.
 

Holloman

Medlem
Hur länge sen var det som de startade upp sin långdistanssatsning? Det känns som de har precis lika stora problem nu som de hade vid starten och de har fortfarande inte lärt sig ett skvatt när det gäller PR och kundvård.
 

gdaily

Medlem
Funderar nästan på att ta ledigt och ställa mig i gate och förklara för samtliga vad dom har rätt till i ersättning.
Genialiskt: Kan inte BC trycka upp en liten pamflett som ligger i loungen: När någon är på Arlanda så kikar man om det är någon Norwegianförsening, i så fall plockar man upp lite av dessa häften och går till Norwegiangaten och delar ut. Jag lovar dra mitt strå till stacken.
 

agehall

Medlem
Genialiskt: Kan inte BC trycka upp en liten pamflett som ligger i loungen: När någon är på Arlanda så kikar man om det är någon Norwegianförsening, i så fall plockar man upp lite av dessa häften och går till Norwegiangaten och delar ut. Jag lovar dra mitt strå till stacken.

Flygbolagen är skyldiga att informera om passagerarens rättigheter. Jag är säker på att om Norwegian inte har dessa folders (som alla bolag verkar ha) så kan säkert SAS bistå med några för den goda sakens skull...
 
Toppen